czwartek, grudnia 19, 2019
13 komentarzy:
Bardzo proszę NIE komentuj jako Anonim.
Nie toleruję spamu i wulgaryzmów. Komentarze są moderowane, więc take your time. Jeśli uporczywie piszesz nie na temat, w końcu zrobi Ci się przykro. Mam doktorat z rugowania trolli i jęczybuł
***
Please, DO NOT comment as Anonymous.
Talk sense. Spam messages and filthy language won't be tolerated. I have a PhD in silencing trolls & crybabies (summa cum laude)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
I nikt nie oprotestował?
OdpowiedzUsuńWłaśnie komentarze pod filmem na yt mnie zainspirowały do wstawienia tej reklamy. Nie jest za bardzo lotna, ale to i tak nic przy dnie "przemyśleń", które się pod nią pojawiły.
UsuńŁadna jest :) widziałam ją już wcześniej. Oczywiście w Polsce wiele hałasu o nic. Moje dziecko nazywa to "gównoburzą".
OdpowiedzUsuńJeszcze przestaną korzystać z ... norweskiej poczty.
UsuńCóż za strata dla Norwegów! :)
UsuńP. S. Dziś przyjeżdża na święta mój brat. Z Norwegii. Mówi, że się boi pojawić w tym kraju :))
Zazwyczaj, jeśli badamy jakieś zjawisko, zaczynamy od pierwszych możliwych, z miejsca nasuwających się nam rozwiązań, a potem nanosimy poprawki, jeżeli coś się nam nie zgadza. Niestety, są obszary, w których przyjmuje się (często nawet pod karą śmierci) najbardziej absurdalne z dostępnych wyobraźni rozwiązań.
OdpowiedzUsuńJeśli badamy. Tutaj mówimy o dogmacie. Jego istotą jest, że nikt niczego nie bada a dyskusje jałowo poruszają się po obszarze fikcji i ludzkiej wyobraźni, przy czym interlokutorzy pouczają się wzajemnie, co wypada lub co nie wypada od czasu do czasu odpalając stosik.
Usuńpierwszy raz widzę tę reklamę, piękna jest!
OdpowiedzUsuńokularnicawkapciach.wordpress.com
ja miałem trudniej, bo najpierw obejrzałem to:
OdpowiedzUsuńhttps://youtu.be/4HxlZcEhITE
gość wrzucający ten filmik opatrzył go wstępnym komentarzem, rodzajem spoilera narzucającym interpretację... dopiero gdy spróbowałem odciąć w umyśle ten komentarz, oglądać tak, jakby go nie było, eksperyment mentalny taki, to wyszło mi, że jest to social ad promujący dzietność w Norwegii, a przy okazji antyreklama firm pocztowych konkurencyjnych do państwowej poczty norweskiej... bo co tam się dzieje?... przychodzi list z proroczą wiadomością, a listonosz się uśmiecha, bo wbrew etyce zawodowej zajrzał doń... natomiast kompletnie nie skojarzyłem, że wplątano tam postacie z jakiejś mitologii, bo niby dlaczego miałbym tak skojarzyć?...
ale nawet jakbym skojarzył, a co więcej był wyznawcą religii opartej na tej mitologii, to niby co miałoby mnie oburzyć?...
p.jzns :)
No no, obejrzałam. To prawie tak porywające jak analiza "Gwiezdnych Wojen" o której u siebie napisał Woland.
UsuńNie widziałam jej wcześniej i nie słyszałam
OdpowiedzUsuńTo reklama z tego roku, świeżynka 😉
UsuńTo pewnie dla tego:)
Usuń