sobota, kwietnia 21, 2018

In a cup of ...


americano.
Location: Costa Coffee, Jervis Schopping Centre,5&6, North City, Dublin, D01 CC01.

Not only was it a fantastic day spent on walking through a beautiful city, but also an inspiration to find courage.

Den Mut zu finden, das Richtige auch tatsächlich zu tun. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę NIE komentuj jako Anonim. Nie toleruję spamu i wulgaryzmów. Komentarze są moderowane, więc take your time. Jeśli uporczywie piszesz nie na temat, w końcu zrobi Ci się przykro (mam doktorat z rugowania trolli i jęczybuł). Dodatkowo: jeśli podejrzewam, że komentarz został napisany z pomocą AI, nie puszczam go — tobie nie chce się pisać, mnie nie chce się czytać.

***


Please, DO NOT comment as Anonymous. Talk sense. Spam messages and filthy language won't be tolerated (I have a PhD in silencing trolls & crybabies, summa cum laude). In addition: I block comments that look like AI created — you have no time to write yourself, I have no time to be bothered, it's as simple as that.